ליכטינגר ע., קוזמינסקי א., קוזמינסקי ל.(יולי 1998). "הפער בין הידע המטה-קוגניטיבי של ילדים על אסטרטגיות לבין הביצוע שלהן בפועל". כנס "סקריפט" מעלה החמישה, יולי 1998.
Lichtinger E., Kuzminski E. & Kuzminski L. (1999, Apr.) The Gap between metacognitive knowledge of reading strategies and their actual performance. American Educational Research Association (AERA), Montreal, Canada.
ליכטינגר ע., גורודצקי מ., קפלן א., (מאי 2001). "ויסות עצמי בכתיבה: השפעת תפיסת מבנה הסביבה הלימודית על אסטרטגיות קוגניטיביות, מוטיבציוניות והתנהגותיות". הוצג במפגש "מוטיבציה ורגש בחינוך", אוני' בן-גוריון, ב"ש.
Lichtinger, E., Kaplan, A. & Gorodetzky, M. (2004, Sep.) Integrating motivational orientation and action possibilities: Exploring writing strategies as integral components of achievement goals. 9th International Conference On Motivation. (ICM) Lisbon, Portugal.
ליכטינגר ע., גורודצקי מ., קפלן א. (יולי 2005) "איתור תהליכי ויסות בכתיבה ובניית כלי לדיווח עליהם". הוצג בכנס "סקריפט", ניר עציון.
Lichtinger, E., Kaplan, A. & Gorodetzky, M. (2006, Sep.) Self-regulation in writing; Exploring processes that junior High-School students employ while writing a composition. The 9th SigWriting, Antwerp, Belgium.
ליכטינגר ע. (יולי 2007) ויסות עצמי בכתיבה: בניית כלי אבחוני לאיתור תהליכי ויסות ואסטרטגיות בכתיבה. כנס "סקריפט", מכללת לוינסקי, ת"א.
Kaplan, A., Lichtinger, E., & Gorodetsky, M. (2007, Aug.). Situating Motivational Orientations and Self-Regulation in Socio-Cultural Educational Contexts An Integrative Perspective. Paper presented as the 12th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Budapest, Hungary
Kaplan, A., Lichtinger, E., & Gorodetsky, M. (2008, July). Investigating the integration of motivational orientations and self-regulation strategies: Employing a stimulated recall methodology. Paper presented as part of an invited symposium titled Keeping Track of Research on Self-Regulated Learning at the XXIX International Conference of Psychology, Berlin, Germany.
Lichtinger, E & Kaplan, A. (2010, July). The Central Role of Purpose of Engagement in Self-Regulation in Academic Writing. Paper presented at the. Israel’s First International Conference on Academic Writing, Tel-Aviv, Israel.
ליכטינגר עינת. (פברואר, 2011) המפגש עם האחר בכתה – פדגוגיה מותאמת לבני נוער בסיכון. הרצאה מוזמנת. כנס האחר, מכללת אורנים.
Lichtinger, E .( June 2012) Effect of Intervention Programs to Promote Self-Regulation in At-Risk Students on the Self-Identity and Motivation of Teachers. Agency, 2012. Cambrige, England.
ליכטינגר, ע.(יולי, 2012) .קידום הכתיבה האקדמית של סטודנטים במכללה לחינוך. הכנס הבינלאומי לכתיבה, מופ"ת. ת"א.
ליכטינגר, ע. (דצמבר, 2012). תהליכי ויסות עצמי ואסטרטגיות של סטודנטים בכתיבה אקדמית במכללה לחינוך הרצאה מוזמנת. פורום כתיבה אקדמית, מופ"ת. ת"א.
ליכטינגר, ע. (2012).: תהליכי ויסות עצמי, אסטרטגיות ומוטיבציה בכתיבה. הרצאה מוזמנת. * כנס כתיבה של הועדה לאוריינות, האקדמיה הלאומית למדעים, יירושלים.
ליכטינגר, עינת. (2013) ויסות עצמי ומוטיבציה בכתיבה אקדמית. הרצאה מוזמנת. כנס כתיבה אקדמית. מכון מופ"ת.
ליכטינגר, עינת. (2013). תכנון, פיקוח והערכה, תהליכי ויסות עצמי בלמידה. הרצאה מוזמנת. כנס רכזי מל"א (משרד החינוך): אספקטים תאורטיים, פדגוגיים ואומנותיים בתכנית מל"א.